Merhaba herkese
6 ay 10 günlük kızım.
İştahı kapandı.
Sütümü sağarak veriyorum ama artık hiç içmek istemiyor. Bazrı günler toplam 250 içiyor. Biberonu görünce ağlıyor içmiyor ağzını kilitliyor resmen.
Ek gıda da tadımlık başladık onları da öğürüyor. Mama da içmiyor. Fikri olan var mı. Doktora gittim ama değişen bir şey yok