bbmbbm kızım parmak çıtlatmadan dahi uyanan bir bebekti ben 3 4 aylıkken gündüzleri en fazla 2 saat uyanık tutuyordum sonra uyutuyordum beşiği sallarken bırakmadan uyanıyordu en küçük seste de uyanıyordu uyanıklık süresini uzattım bu defa da uyku saati geçtiği için çok mızmızlanmaya ağlamaya başladı , bende oyun oynadım gezdirdim mızmızlanmasını engellemeye başladım uyku ara süresini uzattım sonra uykusu iyice gelince yanıma yatırıp pışş pıışş pat pat yöntemi ile uyutmaya başladım şimdi hala o şekilde uyuyor kızım bu arada 7 aylık olmasına bir kaç gün kaldı