Bushraaa merhaba, hayırlı olsun bebeğiniz. Her bebeğin gaz durumu farklı maalesef. Büyük çoğunlukta 3 aydan sonra azalır 4 ayda bitermiş. Benim bebeğim büyük çoğunlukta değil maalesef. Kız bebeklerde 5 ayın bitimine kadar, erkek bebeklerde 8 ayın bitimine kadar kolik devam edebiliyormuş.
nacizane tavsiyem gün saymayın. Ben çok saydım. Zaman gelipte geçmeyince çok üzüldüm.