Asyabebek 15. Haftamdan beri kullanıyorum. Bebeğim 2 aylık, 50mg dan 75mg çıktı kullanıyorum.
Süt azlığını bilemem,ben düzenli kontrollere gittim. Hatta doğumdan 1 hafta önce gitmiştim dozaj değişmişti.doğum yapınca 1 hafta sonra hemen gene gittim doğum oldu doktor diye.30. Gün gene gittim. 60günde de gittim. Mayısta kontrol ultrasonum var. Artık 2 ayda bir tahlil yapılcak.
Ayrıca bebeklerde troid hormonu hemen yeterli salgılanmıyormuş,eksik kalan kısmını annenin sütünden alıyormuş.Troidler, büyüme hormonundan kadınlık/erkekliğe kadar her şeyi etkiliyor. O yüzden çok önemli.