Sweetmom Kızlar merhaba bebeğim 3 ay 10 günlük kafasını yastığa koyunca kaldırmaya çalışıyor öne doğru normal mi sizce acaba?
Sweetmom Kendisini öne atıyor kucağıma yatırınca ama ellerinden tutunca kafası gelmiyor niye anlamadım kafayı çok güzel tutuyor yüz üstü koyunca kaldırıyor ama elinden tutunca yok kaldırmıyor kafayı geride kalıyor
Hayatadair Sweetmom benimki de yüz üstü koyunca kaldırmıyor yarın doktoruna soracam normal mi değil mi
Hayatadair Sweetmom gittim canım hafif elinden tuttuğunda basını kaldırıyorsa yeterliymiş yada yattığı yerden kendi basını kaldırmak istiyorsa normalmiş canım
Sweetmom Hayatadair yattığı yerden kaldırıyor ama az yükseklik olunca mesela yastıktan yada benim kucağımda eğimli durunca kaldırmaya çalışıyor ama elinden tutunca yok
Sweetmom Duygusm ya ayaklarını havaya dikiyor kucağımda kaldırmaya çalışıyor kafasını ama doktorlar gibi elinden tutunca kaldırmıyor hep bi tedirginim
Cansubasak ballikaymak Sweetmom brnim bebeğimde 3 aylıkken ellerinden tutunca geride kalıyordu ne hastalıkşar araştırdım okudum kafayı yiyecektim doktora gittik baktı yapar dedi işte oturttu yüzüstü koydu filan 1 hafta sonra kendiliğinden yaptı 4. Aya kadar vakti varmış
ballikaymak Sweetmom 3ay 22 günlük diğer hareketleri iyi dönmeye faln calisyor hatta bırakıyorum zorlayıp doniyorda ama elinden tutup kaldırmaya calostigimda kafayı kaldirmiyor
Sweetmom Cansubasak bende öyle okuyorum sürekli deli gibi oldum okumasam daha iyi bi de ikinci bebeğim ona rağmen unutmuşum ilk bebeğimi amatör oldum sanki
Cansubasak Sweetmom takipçi olun ama araştırıp okumayın öyle deli gibi boşa üzülürsünüz bol bol yüzüstü çalışma yapın bir de ellerinden tutuğ bir elinizle bir elinizle de sırt ve boyun desteği verecek şekilde her gün kaldırın bir kaç kere
Sweetmom Cansubasak yüz üstü çok güzel kalkıyoruz sorun yaşamıyoruz 5 dakika durur o şekilde hatta daha fazla ama dediklerinizi de deneyeceğim teşekkürler