Serife3304 Doğum yapalı bugün 3 ay oldu ve bu konudan çok rahatsızım😥 sürekli yenileyen idrar yolu enfeksiyonum var bazen dakika başı lavaboya gidiyorum bebeğim de küçük bazen çok zor oluyor benim gibi olan var mı ne zaman geçer acaba