Nurcan1710 kolik değildi bebeğim ama faydası oluyordu hemen gazını çıkarıyordu yani. O kadar sancılı geçmedi şükürler olsun. Yemeklerimede kimyon kattım hep. Tabi şimdi tiksiniyorum ikinci bebeğim doğunca mecbur yine devam etmek zorundayım başka doğal yöntemlerde araştırcam tabi. 😌 Rezeneyide deneyebilirsiniz onuda bi kaç kez içirdim bi kaç kaşık yani. Birde kiraz çekirdeği ısıtıp karnına koymak falan iyi geliyor diyorlar ama denemedim bilemiyorum.