Tosbigim2020 Merhab anneler. Bebeğim 6 ay 10 günlük. Kusmaları ne zaman biter? Her gün kusuyor, yüzüstü olunca ya da oturunca daha fazla kusuyor. Artık fazlasını çıkarırdan geçti vallaha doktora da götüremiyorum. Ne zaman geçer bu kusmalar?
mammaofone Tosbigim2020 canım mama mı alıyor anne sütü mü? Mama alıyorsa ondan olabilir, değiştirmeni öneririm.
Purely Tosbigim2020 bence bi doktara git sen belki alerjisi vardır ya da ilerlemiş reflu vardır böyle tavsiyelerle olmaz. Normalde kurmanın 4. Ay dolduktan sonra azalarak bitmesi gerekir. 6 ay dan sonrası bana uzun gibi geldi.
TalentedMom Tosbigim2020 benim bebeğim reflü her ay doktor kontrolüne gidiyoruz belli reflüsü vardır anti reflü içeren mama kullanıyoruz eskiye göre azaldı
Happytwins Tosbigim2020 kilosuna göre karar veriliyor diye biliyorum bizimkilerde 6 aylık kusmaları devam ediyor ama kiloları iyi olduğu için sorun yok diyor doktor normal dedi
Besteninannesiii Tosbigim2020 hemen emdikten sonra falan yüzüstü olursa bazen benimki de kusuyor. Ama onun dışında kusma olayımız yok. Ek gıda da veriyorum çıkarmıyor
Tosbigim2020 Besteninannesiii dah çok çürümüş halde oluyor kusması. Ek gıda ben de veriyorum onları kusmuyor
Ozlemhuslu Yani benim kızımda 6 aylık oldu ama alerjisi olduğu için kusmaları var. Mamadan sonra gazını çıkardıktan sonra mutlaka kusuyo eskiler fazlasını çıkarıyo diyo ama bizimkisi tamamen alerjisiyle alakali
Tosbigim2020 Ozlemhuslu 4 ayında doktora kontrolunde norml dedi bi ilaç verdi ama onu bile kusuyordu ben de vermedim. Normalda 8 aya kadar az az devam edermiş
Tosbigim2020 mammaofone sadece anne sütü alıyor. Mesela bugün bir erkenden emzirdim bir de 3 te falan. O arada kusmadı. Alerji ola bilir belki de
Purely Tosbigim2020 valla canım mama veriyorsan kaynamış suyu ısıtmadan ver bide ben şimdi öyle veriyorum nerdeyse hiç kusmuyor normalde benimkide çok kusuyordu. Suyunu önceden kaynatıp cam şişelere koyuyordum vereceğim zaman az biraz cezvede ilitip öyle yapıyordum mamayı şimdi havalarda sıcak diye hiç ocağa koymadan direk yapıyorum kusmuyo ama ne zaman suyu hadi az isitim desem o mamada kusuyi
Tosbigim2020 TalentedMom bizde de eskiye göre azaldı ama bitmedi öyle gün oluyor çok az kusuyor öyle gün de oluyor sık sık kusuyor. Ne zaman kusacağı belli olmuyor yani :(
Tosbigim2020 Happytwins evet canım kilo kaybı hiç yaşamadığımız için bize de öyle dediler. Ama ben az önce de araştırdım. Süt alerjisi de ola biler. 3 gün falan tükettiklerime dikkat edip bakayım bi de
Happytwins Tosbigim2020 değişiyor kesik kesik kustukları da oluyor bazen balgamlı gibi kustukları da ama hastalık filan yok şükür dönemsel diye düşünüp üstünde durmuyorum pek ama kesik kusmaları iyi bişey yarıyor demekki filan demişti bi akrabam bilemiyorum doğruluk payı nedir.
Esdoel Tosbigim2020 ay bende çok çektim kusmadan ya halim hep kusmuk yıkamaya vermedim kısa doğru vericem valla bizde 6 ay 2 gunluguz 10 gündür falan kusmamiz çok azaldı şükür