Esilanur yani bilemedim. Icini dokmek istiyor insan bazen sadece. Gerekli ya da gereksiz, sacma ya da mantikli. Bazen insan sadece icini bosaltmak istiyor.
Bu sekilde ki postlar aslinda post sahibini gereksiz takintisi varsa ondan da kurtarabilir.
Yani bir insanin hayatina dokunmus oluruz.