Sevgi1 aynısı başıma geldi. Müsaade etmedim. Ben bu evin kirasını ödediğim müddetçe ev benimdir, evime de kimseyi sokmam dedim. Israr edersen kira vergisi vermediğin için seni şikayet ederim dedim. Sokturmadım da. Sürekli kapıya tanımadığım adamlar ve emlakçı geliyordu. Açmıyordum kapıyı. Ben öyle diyince getirtmemişti kimseyi. Aşırı sinir bozucu bir şey. Sizde öyle yapın. Şuan kirasını ödüyorsunuz ev sizin yani kimseyi getiremez öyle.