Neib Heide bizde sma alıyoruz gaz,kabızlık vs yapmıyor ama kilo aldırmıyor kızıma bende bebelac gold aldım bi deneyeceğim bakalım🤷🏻♀️
Heide gulsahbaydemir şuan bebelac kullanyrm da degismek zorundayım çok kabız yapıyor bu ikisi yapmyrms sanırım dgru mu sizde durum nedir
Heide Neib yaa benim kzmda şuan bebelac kullanyrz oda ekstra bi kilo yapmadi mamadan önce nasılsa smdide öyle. Sma kilo yapyr dye duymusdm ama herkeste aynı değil demekki.
Neib Heide aynen öyle doktor tavsiyesiyle başlamıştık ama yok kilo almıyor,bende hem netten hem çevremden hem de buradaki annelerimizin yorumlarına dayanarak bebelac gold aldım bakalım inşallah yarar