Bebeğim 2 ay 24 günlük kilo alımının yavaş olması sebebiyle çocuk doktoruna götürdük tit kültür ve hormon testleri aldı sonucu salı günü dedi yaşadığım yerde çocuk doktpru olmadığı için malesef 1.5 saat uzaklıktaki bir hastaneye gidiyorum e nabızdan bugün baktım ve serbest t4 değerini 1.36 olarak gördüm. Netten biraz bakınca düşük gözüküyo fakat sizlere de bir sorayım aynı durumu yalayan var mı değer normal mi acaba bilen varmı