Selinay95 belliydi canım , erkek olsaydı bizim çocuğumuz derlerdi mutlaka ya almaya çalışırlardı ya da gelip görmeye. Allah böyle zihniyetleri kahretsin ne diyelim . Allah eşini de bin pişman etsin inşallah, insan annesini elbette ki sever sevmezse sıkıntı ama bağımlılık bu . Allah yardımcınız olsun inşallah, Allah sizin ve kızınızın mutluluğunu daim etsin inşallah