Cansurella bende de ilk hafta epey bi geldi öyle doktor a sordum çok normal olduğunu söyledi. Kanamam çok olursa sıkıntı olurmuş ama pıhtıların zararı Yok hatta yararı var içinde ki pislikler temizleniyor demişti doktorum. Şimdi siz böyle söyleyince bende endişelendim. 30 gün oldu Doğum yapalı ne gibi bir zararı olabilir ki ?