Happy canım ben de çok zayıfım geceleri emzirirken yanıma bir paket çikolata, bisküvi süt arttırıcı çay, ya da tatlı alıyorum ve büyük bardak sütle tüketiyorum. Şekerli beslenmediğimiz sürece kilo alamıyoruz. Ben hiç sevmem mesela şekerli besinleri ama bebek için tüketiyorum, tüketmezsem daha da zayıflarım biliyorum. Sen de dikkat et biraz inşallah bizler de bir gun etli butlu oluruz:)