Kızlar bebeğim 11 aylık olacak yakında. Son zamanlarda ne yedirirsem yedireyim parça parça az az kaka yapıyor. Kabız oluyor. Bugün artık gün kurusu verdim.
Ama farkettiğim bişey var sanki beze yapmak istemiyor. Otururken rahat yapamıyor. Böyle olunca da hepsini yapmıyor. Lazımlık aldım ve artık yavaş yavaş ona oturtucam ama nasıl bir yol izleyeyim? Kakası veya çişi geldiğini nasıl anlarım? Eskiden kolaydı anlamak artık anlayamıyorum zamanı yok gibi.
Var mı önerisi olan?