Kızlar doğuma yakın park beşik almıştım civil’den . Doğumdan sonra 40′ı çıkana kadar yanımda uyuttum korkuyordum sürekli kusan bir bebekti çünkü sonra beşiğimize geçiş yaptık garanti belgesine bakmadım ama yanılmıyorsam hala 1.5 yıl garantisi bulunuyor alt açma aparatı + beşiğin kendisinin olan baş ucu oyuncakları ve kendi cibinniği var . Beşik döşeğini o sırada civil’de olmadığı için e-bebekten pamuklu ve koruyuculu aldım ürün sıfır gibi .sadece şunu fark ettim ben bebeğimi sallamaya alıştırmadım bir aralar gaz sancısından dolayı sallama aparatını ya biz tam takamadik , yapamadık bilmiyorum olmadı gibi sallamaya alismadigi icinde umursamadım pek fazla açıkcası alan olursa onunla kendim ilgilenecem 😊
🌸Diyarbakır içi elden teslim edebilirim .
🌸Not. Büyüyen beşik almak istediğim için satıyorum