AyselDeniz Bebeğim 24 günlük son üç gündür çok feci ağlıyor ağladığı zaman da meme asla tutmuyor ne gece uykusu var ne gündüz anne sütü alıyor mama kullanmiyoruz doktor gazi var dedi 😞 sizin önerileriniz nelerdir bu durumu yaşayan var mı ???
japonbaligim AyselDeniz biogaia ve doktorunuzun önereceği bir gaz damlası kullanabilirsiniz. Biz nurse harveys kullanmıştık işe yaramıştı ama her bebekte farklı bir damla işe yarıyo. Bir de karnına masaj yapıp bacaklarını bisiklet sürüş tarzında hareket ettirebilirsiniz. Gazını çıkarmaya yardımcı olacaktır