Arkadaşlar bu ana kucağını yaklaşık iki aydır kullanıyorum bebeğim şu an üç aylık; çok da memnunun özellikle orada uyutmak inanılmaz kolay ve rahat uyuyor; uzun süre de kalıyordu ama kafama takıldı; orada uzun uyuması omurgasına zarar verir mi siz ne kadar süre tutuyorsunuz? Uyuduğunda almaya kalktığımda hemen uyanıyor malesef :(