Selin648 herkes bir şey söylüyor inanın. Siz bebişinizi dinleyin onu gözlemleyin ona göre hareket edin. Sağlık ocağındaki ebe de biz her ay kontrol ediyoruz, kilosu ile ilgili anormal bir durum olsa biz sana söyleriz zaten mamayı azalt diye demişti ben de öyle rahatlamıştım