Kızlar merhaba🌸
Bebeğim düzeltilmiş 2 aylık 2 ayda kuvozde kaldı oradayken emzik kullandı ama eve geldikten sonra tutmadı aventin mamajonun modellerını kullandım yok resmen saniyesinde atıyor biraz kalsa öğürerek atıyor ve bir haftadır parmak emmeye başladı varmı emzik tutturmak için marka öneriniz yada tavsiyeniz:)