Finish gecmiş olsun .o borcu ödemeyecek o adam.aynısi bizim başimiza geldi.keşke 15 binle kalsaydık.bizim ki iş yeri idi.200 bin borçla kaldık el elde bas başta.adamın üstüne tek bişey yoktu.(kaynım demek istemiyirum bile)sen uyanık ol.hır gür çıkar .bırak kocan konuşsun dursun(hani belki sanane falan der).yapış kayninın yakasina bişey istediğinde(açıkça söyle şikayetlerini )ben aileyiz,yüz yüze bakacak yüzumüz olsun,abidir,annedir yapmaz dedim.tamamen güvendiğimizden kaybettik.nasil pişmanim bilsen.sen yapma benim yaptıgim gibi.hesap sormaya gelince de "fırsat vermeseydiniz "dediler bize.yaaaa iyiliğin kurbanı olduk işte.3 çocugumun hakkini yediler.zıkkım yesinler.