Elif_ilay Esra12 benim kızım çok gaz problemi yaşadı 3 bucuk ay kullandık bizde çok işe yaradı.50 ml olanı 50 tl ye 100 ml olanı 100 tl ye satıyorum.sadece almanyada olan bir gaz ilacı istersenız ordaki fıyatı arastırabılırsınız ben o fıyatların altında verıyorum
Esra12 Ya öylede bende yeni aldım 140 TL verdim ikisine birde keşke daha önce paylaşmış olsaydınuz eğer bunlarla geçmese siz satmassanız sizden alırım insallah çünkü o kadar maddi durumum yok