KIZLAR ALMANYA NEUSTADT DA DOĞDUM.
kımlıkte yazıyor.benım kucukken çifte vatandaşlık vardı.onu yenilemek lazımmış ama ben yenılemedım süresi geçti.gecen gun eşim enflasyon krızı gelcek dedi.araştrma yapmış.baya herseyın fıyatı çıkacakmış.altın zaten ucuyor. geçim zorlaşacak işler azalacak.bizde dıyorz ki almanyada yaşayabılırmıyz?eşimi oraya goturebılme imkanım varmı?orda halamlar var.ne yapmam gerekir acaba bılgısı olan varmı?net bilgiye ihtiyacım var🙏🏻