Bebeğimin 1 yaş tahlillerinde kansızlığı çıktı doktor demir damlasını bırakıp bu şuruba geçmemizi söyledi. 3. Gün bugün. Ben kabız olur sanıyodum ama günde 3 kere kaka yapmaya başladı, ishal denilmez ama cıvık kakası. Bu ilacı kullanıp bunları yaşayan oldu mu?