Ebru38 ilk gebeliğim bilmediğim için soruyorum sezeryan oldum kırkım çıkalı üç gün oluyor adet mi oldum bilmiyorum kanamam başladı ve pıştılar geliyor normal mi sizce ve uzun sürer mi yoksa normal adet günüm kadar mı sürer ???
mikelenjelo35 Ebru38 benimde öyle oldu mesela tahmini 23. Günde doğum kanaması bitti kork çıktıktan sonra adet oldum.buyuk ihtimal adet oldun.
MuhammedAmine Ebru38 Ben kırkım çıkmadan 30. Gün adet oldum olabilir normal yani . Pıştı ne demek bilmiyorum ama benim 2. Adetim 1.5 ay sürdü ben araştırma hastanesine gittim smear testi verdim ve kan idrar vs testler yapıldı hepsi temiz geldi
Bulutbey Ebru38 benim 30 gün kadar az az kanamam oldu bitti. Ama 40ım çıkınca adet gibi bir kanama daha yaşadım. Sonra 4 ay olmadım. O kanamaya 40 sonu diyorlarmış annem öyle demişti.
ismihazan Herkeste çok farklı olur kimse kesin bir şey söyleyemez ki. Ben kendimden örnek vereyim 40ım biter bitmez kanamam bitti bir kaç gün sonra tekrar başladı aynı regl oluyormuşum gibi 6-7 gün sürdü bitti. Ama sonrasında 6ay bir daha regl olmadım
[silindi] Normal. Ancak aşırı ağrın veya benzeri olursa mutlaka doktoruna görün. Aşırı Kabızlık da olmuştu bende tuvaletlerde bağırdım 2-3 ay boyunca.