yagmurdogru03 benim de bu ayda bebeğim yapıyor,ellerinden mikrop kaptı kanına karıştı, ellerine parmak aralarına temizliğine özellikle dikkat ederdim aslında nasıl oldu anlamadım,doktor ellerinden dedi,3_4 katına çıkardım el temizliğini, hatta emzigini azalttı ellerini keşfediyo bence normal bir süreç,sizde el temizliğine özeni artttirin bizim gibi skntı yaşamayın bırakın alsın,bişey olmaz,doktor müdahale etme dedi,