Haziran2020annesi Canim bebegim 5 aylik, dogdugunda havalar serindi kullanmadik, son 2 aydir kullaniyoruz. Memnunuz ama bizde havayi nemlendirmek icin soguk/sicak buhar makinesi var. Ustunde oda nemini gosteren higometre deniyor sanirim ondan var, klimayi her actigimizda oda nemi hizla dusuyor ve nefes almasi zorlasiyor. Tavsiyem nemlendirici alin cok kurutuyor cunku havayi