Ceydakoruc Kereminannesi09 ben tepside hiç yapmadım, unu fazla geldiği için öyle olmuş olabilir ununu biraz az tutun. 1 yemek kaşığı koyuyorum tavaya avuç içi kadar yaydırıyorum
Ceydakoruc Marjinal_Anne2 ben 1 yemek kaşığı koyuyorum tavaya avuç içi kadar da yaydırıyorum o zaman çiğ kalmıyor
Birponciginanasi Gece gece canım çekti he 😂😂😂 Yarın gidip yaptiricm ya 😂 ben sadece yeme kısmıyla ilgileniyorum bacım tarif atarsniz eşim hata yapmasın 😂😂😂😂😂