Busesrmz Kızlar bebeğim dakka bi emmek istiyo karnı tok mu bilmiyorum ama dakikalarca emiyo bıraktığı zaman mememde uyuduğu zaman gazını çıkartıyorum yerine koyuyorum hemen uyanıyo ağlıyo meme arıyo ağzı geri veriyorum memeyi emiyo napıcam ben :(
Ikrabebek Busesrmz emme refleksi vardır. Anneye ihtiyacı vardır. Sadece karnını doyurmuyor duygu da alıyor sıcaklığını kokunu istiyodur. Çok güzel bişey şikayet etmeyin ben emzirmek için neler vermezdim 😔
Ikrabebek Busesrmz emzik verebilirsin ama araştır meme reddi yapabiliyomuş. Aventin emziğini falan alabilirsin
Bebiskomm Busesrmz benim de oyleydi kokunuzu ister.memedeyken doydugundan emin oldugunzda yavasca memenize emzigi yaklastırıp agzına emzigi verin hala memedeyken oyle tutsun.avent 0-2 aylık emzik verdim.agzının kenarlarında sıvı goruyorsanz iciyordur doyuyordur.gece hep aglıyorsa doymuyordur mamayla destekleyin ben oyle yaptım ilk seferinde nası sarıldı biberona anlatamam:) gece gunduz yetmiyor cnku anne sütü
Bebiskomm Busesrmz biberonu da avent 120 ml tek delikli olan anne gogsune en yakın ben onu kulanıyorum 🌸
Busesrmz Ikrabebek şikayet değil ama hiçbişi yapamıyorum affedersiniz tuvalete bile gidemiyorum uyuyamıyorum bile
Ikrabebek Busesrmz klasik emzikleri benim bebeğim de almadı. Ağzına büyük geliyo. Öğürüp atıyodu. Avent aldım tek onu tuttu. Hala pek sevmez ama ağladığında uyumak istediğinde veriyorum uyuyo 5 dk sonra atıyo ağzından
NefesAysamm Busesrmz çok şükür sana benim bebeğim ilk hafta beni hiç istemedi ağzına verdiğim zaman kusma refleksi gibi yapıyordu ağlıyor du 10 gün hiç almadı sarılık da oldu şimdi çok şükür alıyor uyusun isterse çok seviniyorum
theartstd Busesrmz ben de uzun bi süre öyleydimmmm. Çok emzik denedim sonunda tuttu birini hala çok sık emziriyorum ama emzik çok iyi oldu benim için. Tutana kadar yenisini deneyin bence 🤭 gün boyu memede olması çok güzel ama çok yorucu
Mom987 Bebiskomm Her bebek bir değildir kimisi mamaya ihtiyaç duymaz çok emiyor dedi. 16 günlük bebek sadece acıktığında emmez. Günde 5 6 bez kirletiyorsa bebek doymuş olur. En aşağı 500 gr ile 1000 gram hatta 1500 grama kadar kilo alabilir. 700 gram alması bile güzeldir o yüzden dedim 🍀
Oz1376 Busesrmz bebeğim 28 günlük aynı sizin gibiyiz . 5 saat bıraksam emer . Göğsümde uyuyor yatağa koyduğum an uyanıyor. Doyuyo çünkü bez sayısından belli dolu dolu yapıyor günde 5 6 kere. Emzik tutmadı midesi bulanıyor . Bakalım ne zamana kadar sürücek 🤷♀️ Emmesi gerçekten çok güzel ama yorucu. Bazen emzirmekten aksama kadar yemek yiyemiyorum 🤭