Rzgrkbr bu sene eklendi takvime, ülkeye gelen göçler sonucu kızamık vakaları görülmeye başlamış. 9-12 ay arasında istediğiniz zaman gelin demişti bizim hemşiremiz. 12 ayda da aşı var ağır olmasın diye ben 9. Ayda yaptırdım. Bir sorun yaşamadık. Sadece bebeğin yumurta sarısına alerjisi olmaması gerekiyormuş.