Linaguven 2. Ay da 2 bacaktan 1 de koldan aşı yapılıyor.bu aşılar bebekten bebege degısebılır ama genel ıtıbarıyle ateş ve huzursuzluk yapabılır.calpol ya da tylol verırsınız bebege zaten hemsıre bılgılendırır. Rotaya gelınce o zaten agıZdan verılen bır aşı herhangı bır yan etkı yapmıyor.bız 3. Ayda yaptırdık rotayı 2. Dozuda bu onumuzdekı ay 5 aylık olacak bebegım ozaman yaptıracagım