Rbsss çünkü ben istemedim sezeryanı.İstemeyerek mecburiyetten oldum.Normal doğum istiyordum.İlk doğumumdu yavaş ilerleme ihtimalini biliyordum. İlk gün suniyi hissetmedim 5cm açıldım. 2. Gün adet sancısı ile biraz kuvvetli bir ağrı olarak hissettim 10 üzerinden 6-7 gibi. 3. Gün 10 üzerinden 10 diyebileceğimin bir sancım vardı ciddi hissediyordum suniyi. Açılmam 8cm olmuştu akşama kadar ancak. Ama bebeğim inmedi aşağıya, baş gelişti ama başı tam yerleşmemişti kanala. Olmayınca olmuyor. 41+3 olmuştu, kaka yaparda yutarsa diye korkmuştum.
Doğunca hemen kakasını yaptı.
O kafayla anneme kaynanama eşime önüme gelene saydırıyordum 😁