Bizim de 1 buçuk haftadır öyle doktorumuz gıda alerjisi dedi , kan olmadığı için süt ürünlerini yemeye devam et dedi , bal tahin kivi susam fıstık çikolata pasta tarzı şeyler yememi söyledi , ki ben emzirdipim için çok tansiyonum düşüyordu kolayından ayak üstü çikolata falan yedim büyük ihtimal ondan oldu , sizde takip edin yediklerinizi