Kızlar bebeğim 7 aylık ve biz hala doğum parası süt parasını alamadık herkes bizi ordan oraya yolluyor kaç kere kaymakamlığa gittik sosyal yardımlaşmaya gidin diyor bulunduğum ilçede sosyal yardımlaşma yok anlamıyorum bu parayı biz nerden alacağız Süt parası ve Doğum parası için E Devletten halledemezmiyim neden bukadar zorlaştırıyorlar işleri 🤷🏻♀️ Bir de ikametgahım dışında mesela memlekette başvursam alabilirmiyim???