Mozasir ben 4 ,5 aylıkken başlamıştım çalışmaya biberon ile vermek istedik. Ama kabul etmedi. Lansinoh ile. Aslında mecbur kalınca kabul eder diyorlardı. Bir ay beni bekledi. Öğle araları emzirdim. Çok zor oluyor. Size tavsiyem biberonu alıştırın. Başka türlüsü çok zor. Sütü de buzluktan aldıklarımı oda ısısına çözdürüp kasede sıcak su ile ısıtıyordum.