PINARSARP Merhaba bebeğim 7 aylık ek Gıdaya yeni yeni geçiyoruz ve bebeğime kayın validem bakıcağı için Philips Avent Buharlı Pişirici kullanamıyor bu yüzden satıyorum neredeyse hiç kullanılmadı diyebilirim
PINARSARP Nurcan35 hiç kullanmadım değil ama 1-2 kere kullandım kayınvalidem ben bununla yemek hazırlayamam dediği için satıyorum açıkçası
PINARSARP Evet gerçekten hiç kullanmadım resmen kutusu herşeyi duruyor tertemiz alalı 2 ay olmamış düşünün