annelerim kizim 23 aylik oldu bugun❤ doğduğunda oda yapmadim bebek odaları cok kullanimiyor diye sadece bir dolap ve besik aldim. Simdi park yatakta ayni odada yatıyoruz. Ona güzel bir oda yapasım var. Dolap zaten var ikea da büyüyen karyolalar var onlardan almayi düşünüyorum. Amacim ilerde de kullansin dolabını da bu mantıkla bebek dolabi degil baya normal dolap yaptırmıştım yarin bir gun istemezse ben bi sekilde değerlendiririm diye. Sorum şu kizim normal de sallanarak uyuyor ama bu ara bazen yanina yatmami istiyor ve oyle uyuyor. Oda ayirirsam bu aylar uygun mu geç mi kaldım ya da erken mi bide ara ara sallatiyor kendi acaba ilk önce sallamayı unutturmakla mi baslamayilim. Bir de gece uyaninca yanımıza yattığı da oluyor oda ayirirsak o kısmı nasıl halledebilirim?.Tecrubelerinizi paylasir misiniz. Şimdiden teşekkür ederim❤❤❤❤