Pnck ben 4 aylık başladım şu an 9 aylık. Hem mama hem anne sütü alıyordu kilo alımı da fena değildi dr umuz başlatmıştı. Önce elma armut püresi ve havuç suyu ile başlamıştık daha sonra patates havuç püresi ile devam etmiştik.ben bi sıkıntı yaşamadım ama ek gıdaya başlamak demek 4 aylıkken çocuğu ek gıda ile doyurmak demek değildir. Ufak porsiyonlarla ara öğün olarak verebilirsin.kilo alımı düşükse bence devam sütüne başlayabilirsin.hem karnı doyar hem daha iyi kilo alır.