Dertibiri Hero baby kullaniyorum genelde o daha uygun digerlerine gore. Baska hic bisey yemiyor mecbur gunde bi tane yediriyorum. Yanlis mi yapiyorum :( onu yemese baska hic bisey yemiyor cunku
VERA19 Dertibiri Evde hazırladığım şeyleri yedirmeyi tercih ediyorum.Ama mecbur kalırsam veya dışardaysam kavanoz alabiliyorum bende.Hero Baby ya da Hipp alırım genelde.Aşırıya kaçmadıkça bir zararı olmaz diye düşünüyorum bebekler için hazırlanıyor sonuçta,organik olanları da var😊
Elifnaz34 Dertibiri bende oğluma veriyordum bı yere gittiğimizde falan zararlı olsa çoğu kişi kullanmazdi fazla aşırıya kacmadikca bence bı zararı yok
Dmt-01 Dertibiri bende veriyorum doktorumuzda tavsiye etmiyorum ama ben verdim dedi tatile gittiğimizde filan mecbur kalıp verdik cicibeyi hiçbişekilde vermedim vermeyinde dedi ama kavanoz mamalar için mecbur kalınca verilebilir dedi bende arada dışarı çıkınca veriyorum fazla vermedikten sonra zararı olmaz bence
VERA19 Dertibiri Meyveleri cam rendeden geçirerek kavanozlara koyup hazırlayabilirsiniz.Yanınızda dışarıya da götürebilirsiniz🌺
Dmt-01 Dertibiri ben istediğim bi meyve ve irmiği pişirip blenderdan çekiyorum kavanozlara koyuyorum bazen yiyo bazen yemiyo genelde ben yiyorum şekeri çok az gelirse pekmek koyuyorum
Elifnaz34 Dertibiri bence bişey olmaz ben bazen günde 3 tane veriyordum dışarda olduğumuz için bı sorun olmadı ama yinede için rahat olsun diye bı doktora danışın canim
idil1990 Dertibiri sadece misafirlige gidecegim de mecbur kalinca yediriyorum omun disinda cam rendemi bile yanimda tasiyip gittigim yerde yapiyorum. Neden kendiniz yapmiyorsunuz ki icinde ne oldugunu bilirsiniz hem 🌿
Boncukgozveannesi Dertibiri bende dışarıya ani çıkışlarımda alıyorum ama genel olarak evde hazırlıyorum meyveyi de seviyorsa bence mama sandalyesinde eline şeftali muz armut vermenizin sakıncası olmaz ben o şekilde meyve veriyorum püre içinde cam rende de rendeleyip çok az pirinç unu ile muhallebi yapıyorum karıştırıyorum çok seviyor pirinç unu yerine irmikte kullanabilirsiniz
idil1990 Dertibiri elimde hangi meyve varsa cam rendede rendeliyorum. Parmagimla iyice eziyorum seftali mesela posasi fazla oluyor onlari bile parmaklarimla ayiriyorum oguruyor cunku diger turlu muhallebi yapip vermeyi denediniz mi az bi muhallebiyle kivam verebilirsiniz belki oyle sever
Mlkdrn Dertibiri bu meyve püreleri tok tutuyormu acaba. Bide ben içerigine baktıgımda çok bi katkı malzemesi göremedim. ( üzerinde yazanları okudum) .
Boncukgozveannesi Dertibiri evet benziyor ben ikisininde tadına baktım da 😄 içindekiler kısmına bakarsanız zaten benzer şeyleri kullanırsınız pirinç ununu az miktarda yapın ama meyvelerin baskın olması gerekli
Minigimgeldi Dertibiri ben de dışarı çıkınca mecbur kaldığımda alıyorum yanıma illaki içinde katkı maddesi zararlı şeyler vardır ama
Birkizbirerkekannesi Dertibiri ben az önce yaptım karışık meyvelerden. Dün görmüştüm tarif. Bende şeftali,armut,erik,elma, gün kurusu az suda pişirdim sonra blender. Tadı mayhoş oldu. Bizimki sevdi kavanozlara koydum ara öğün gibi vereceğim.