Merhaba anneler. 42 gün önce özel hastanede doğum yaptım. Bebeğimde sarılık çıktı. Nerdeyse 3 4 defa çağırıp kan aldılar. Düşmeyince yapılması gereken tahliller var denildi. “Kan, idrar, idrar kültürü, ultrason ”. Sonuçlar iyi birşey yok dediler. Peki ne yapıcaz nasıl geçicek dedim bebeği getir tekrar göreyim tekrar sarılığına bakalım dediler. Yani tekrar kan alacak. Başka birşey yapacağı yok.. bende devlet hastanesinden randevu alayım birde oraya baktıralım dedi. Doktor kan bile almadı uzayan sarılık dedi. Anne sütünden oluyor dedi. Bende önemli birşey mi ne yapıcaz dedim. Yok tam tersi bebek için iyi birşey dedi 🤷♀️ Ben anlamadım bu nasıl iştir ya. Deli olucam kızlar bu sarılığı çok kafama taktım çok…