Deletedmom310 şeker 2 yaşa kadar hiç. 1 yaşa kadar salça ve yağ hiç. Yani yağlı pişirmiyorum. Sadece zeytinyağı ve tereyağı veriyorum. Onları da yemek soğuduğunda koyuyorum. Isıya maruz bırakmıyorum. Ama tuzu 6. Aydan itibaren veriyorum. Tuz zararlı değil fazlası zarar. İyot beyin gelişimi için çok önemli. Gıdalardan aldığı iyot yeterli olmadığı için günde bir öğününe çok çok az minicik tuz koyuyorum.