Anneler merhaba ☀️ kızımın 9 aylıkken parmaktan kanına bakmışlardı sağlık ocağında 9.7 çıkmıştı kan damlasını 2 katına çıkardık ama içiremiyorum doğru düzgün tükürüyor bugün 1 yaş kontrolünde tekrar bakıldı 9.6 çıktı yarın doktorumuza kontrolümüz var ama size de sormak istedim bu şekilde olup değerleri düzelen var mi bir de şunu yaptım işe yaradı diyeceğiniz bir şey var mi merak ediyorum şimdiden teşekkür ederim 🌱🌸