Ben de çok çektim hala göğüs uçlarım hassastır ancak alıştım sanırım acıya bide yara olduğunda her şeyi denedim en son fito krem varmış onu aldım sürdüm sadece bir kez, ondan mı bilmiyorum ama daha sonra iyileşti yaralarım sonradan da hissizleşiyor gibi bişe oluyor