Jeunemere Arkadaşlar bana mı fazla geliyor bilemiyorum ama oğlum 2 2 buçuk saatte 1 90cc mama yiyor 3 saati zor yapıyoruz ve gazı çok . Sadece mama alıyor bu arada, sizse nasıl acaba mana miktarı?
Merve6475 Jeunemere canım biz mama+meme seklinde gidiyoruz 2-3 saatte bir 90 cc yiyo ikizlerim öncesi anne sütü tabi 46 günlükler bu arada
Melikeaknnn Jeunemere bebekler 4 ayina kadar doyumsuz oliyor siz fazla vermeyi ne kadar fazla verirseniz hepsini icer bitirir ve gaz sancisi cok yasarsiniz surekli aglar halde olur
Melikeaknnn Jeunemere bbize doktorumuz iki aylikken 60 cc verin iki saatte bir demisti 3 aydan sonra 100 120 ccye yeni gectik ona ragmen hala fazlasini kusuyor bebegim sut kesigi gibi
Jeunemere Merve6475 ay iyi maşşallah ben gazı çok diye fazla mı besliyorum diye düşünmeye başlamıştım
Merve6475 Melikeaknnn o zaman bende mi 60 cc ye düsürsem mi acaba 90 alıyolar fazlasınıda genelde cıkarıyolar zaten ama diğer türlü de uyumuyorlar az verince hala açlarmıs gibi
Jeunemere Merve6475 doktorumuz bize o doyacağı yeri bilir siz istediği kadar verin dedi 60 verince ağlıyor bitince benimki
Aysen58 Merve6475 iyi bence sizin ki azaltmayin derim kaç kilo kilosunu 56 ile bol en az vermen miktar o ama bence 90 CC çok iyi
Zhrnz Jeunemere aslinda mama kutusunun ustunde verilmesi gereken miktar yazar ben sadece disari cikinca 1 defa 120 cc yapiyorum 2 defada anca iciyo
Merve6475 Aysen58 ikizler canım 36 haftada dogdular biri 2150 gr digeri 2610 gr dogdu suan 46 günlükler 4400 biri 4500 biri hesap edince 80 cc ediyo o zaman 90 cc vermem fazla degil öncesi anne sütü alıyolar sütüm çok yok zaten