Hzl
Hzl benim de az gelen taraftan akıyor hep. Akması o tarafta çok fazla süt olduğu anlamına gelmiyor, o memenin sütü tutma kapasitesine göre çok süt olduğu anlamına geliyormuş. Yani akmayan ve yumuşak olan tarafta daha çok süt olabilir. Sağmadan ölçmeden bilemeyiz. Bir de şu var tabii, hiçbir sağım aleti bebek kadar iyi çekemiyor. Siz ikisinden de aynı şekilde emzirmeye devam edin bence.