yavrusununannesii Yeniann3 tamam o zaman anne sütünden bol bol emzirceksnki alışsın bünyesi zaten ilk haftalar riski sonrası sıkıntı değil geçer bizim 2.ayda geçti ama idrar yolu enfeksiyon cıktı