Kızlar 3 aylık olmaya 5 gün var. Yeni doğduğunda bezinde küçükte olsa sürekli kakası oluyordu. Son bir aydır düzelmişti. İki gündür yine altı sürekli kirli. Kaz çıkartırken küçük küçük kaka da yapıyor. Neden olabilir? Anne sütü alıyor bu arada. Mama verdiğimde böyle oluyordu şimdi mama da vermedim. Hatta reflüsü için tickener kullanıyorum bir ara kabız bile olmuştu. Hava da sıcak mutlaka değiştirmem gerekiyor altını. Habire alt alıyorum. Çocuğunda huzuru kaçıyor.