ilkmutluluk17 Besafe marka izi comfort X3 isofixsiz kullanıyoruz. Çok memnunum. Dönmüyor ama ihtiyaç da duymadık şimdiye kadar. Yükselmesi ve araç içinde sallantı yapmaması önemliydi benim için. İki isteğimi de karşılıyor. İsofixli olanlarda sarsıntı olabiliyor gözlemlediğim kadarıyla. Dönme özelliğine bi zaman sonra ihtiyaç duymayabilirsiniz ama çocuğun camı görmesi sıkılmaması açısından önemli bence