zaynebimmm kizlar 3.ayda rota vurdurcaz simdi sorum asi fiyati 300 tlymis 2 kere oluomis asi 300 300 mu vericez yoksa 150 150mi vericez anlamadim
zaynebimmm Deletedmom896 tamam canim artik pahali falan mecbur yapilcak.. fiyat konusunda hersey bisey soyledi kafam karistida ona gore ayarlama yapicam
FerahKuzum Biz 268 tl verdik 2 doz bir dha verlmeyecek dediler acaba değişiyor mu hastaneden hastaneye?